Wie zijn de mensen van het verenigingsbureau van de KNVvL? Om dit duidelijk te maken gaan wij maandelijks een collega aan het woord laten. Wie zijn zij, wat doen ze en waarom kiezen zij voor de KNVvL. Dit keer is het woord aan Claudia Steenbergen. Er is een goede kans dat je haar al kent, tenminste haar stem. Zodra je belt naar ons is de kans groot dat je haar aan de telefoon hebt, ook heeft zij het bandje ingesproken die aanstaat buiten kantooruren. Claudia werkt bijna 4 jaar bij de ledenservice van de KNVvL.

Wat doe je bij de KNVvL?

Ik ben altijd op maandag, dinsdag en woensdag aanwezig. Om de week ben ik er ook op donderdag. Ik werk dus parttime voor de KNVvL, daarnaast run ik een huishouden. Vragen van leden probeer ik zo snel mogelijk te beantwoorden. Als ik een antwoord niet weet regel ik zo snel mogelijk bij een andere collega het juiste antwoord. Wil je een andere naam op je ledenpas of moet er iets aangepast worden in het systeem, dan kan je bij mij terecht. Ook als je bijvoorbeeld je pas kwijt ben kan je via mij een nieuwe aanvragen. De artikelen in de webshop verzorg ik ook. Ik houd in de gaten of alles nog aanwezig is, bestel nieuwe en zorg ervoor dat een artikel bij je op deurmat valt. Dit jaar hebben we ook alle luchtvaartkaarten voor de LVNL verzonden. Dat waren er vele duizenden. Dus als je een kaart hebt dan is die door mijn handen gegaan. Ook andere uitgaande post regel ik en bijvoorbeeld ook sportlicenties bij de FAI, inlog voor luchtvaartmeteo en vragen over mijn.knvvl.nl.

Waarom werk je bij de KNVvL?

Het is voor mij ideaal is om bij een leuke werkgever in Woerden te werken, omdat ik mijn huishouden ook in Woerden run. Bij de KNVvL vind ik vooral de afwisseling leuk en het helpen van mensen spreekt mij enorm aan. Een zo’n goed mogelijke service verlenen voor en aan de leden.

Waar verbaas jij je weleens over?

Bij de KNVvL doen wij ons best om leden zo snel mogelijk een antwoord te geven op hun mail. Alleen sommige leden verwachten op zeer korte termijn een antwoord. Het komt regelmatig voor dat mensen laat in de avond een mail sturen en dan de dag daarna in de ochtend bellen over het feit dat ze nog geen antwoord hebben. Dat is iets wat ik soms wel lastig vind. Wij werken in een klein team met bijna alleen maar parttime krachten en doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Wat vind je interessant aan je werk?

Ik vind het heel interessant dat je met veel verschillende soorten mensen in contact komt. Niemand is hetzelfde en er zijn veel verschillende manieren waarop mensen aangesproken wensen te worden. De manier waarop ik dat moet doen en op iedereens wensen moet inspelen vind ik erg interessant.

Wat maakt je werkdag goed?

Er heerst een ontzettend leuke sfeer binnen het team, lachen doen wij dan ook vaak. De sfeer in het team maakt mijn werkdag al snel goed.

Als je kan vliegen, waar zou je dan heen vliegen?

Dat vind ik een lastige vraag. Ik wil nog naar zoveel plekken, maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit als het maar zonnig is.

Wat is het belangrijkste van alle spullen op je bureau?

Mijn telefoon, want ik moet veel bellen en daarnaast ook mijn lijmroller. Met de lijmroller plak ik alle pasjes op de brieven.

Welke collega zou jij de volgende keer aan het woord willen laten?

Bryan Meijers, want hij houdt zich bezig met veiligheid. Dat is een van de belangrijke dingen waar de KNVvL zich mee bezighoudt.